ShishAroma teszt – Zöldalma (green apple)

Feladó: Kállai Béla

Termék: Shisharoma vízipipa ásvány – Zöldalma

Ásványi kavics, zöldalmás aromával

Csomagolás, külső: A doboza egy egyszerű műanyag doboz, rápattintható fedéllel.Nekem nem a kedvencem, mert általában ha az oldalára borul a táskában véletlen, akkor kifolyik a melasz és minden ragad tőle. A matricázása a tetején egyszerű, fehér háttérre rávágva egy szép zöldalma.A doboz alján magyar “használati útmutató” található, ez egy plusz pont nálam. ( 5 )

Illata: Mikor felbontottam és beleszagoltam nem túl erősen éreztem az illatát, de mikor jobban beleszagoltam akkor megütött azt a kellemes igazi zöldalma illat. Nem túl tömény, nem túl mű, szerintem nagyon eredeti, karakteresre sikerült. Ami nekem nem tetszik benne az az, hogy gyenge az illata, lehetne picit erősebb, de nem annyira, hogy töménynek tűnjön.  ( 10 )

Ízről: Nagy örömömre az illatához képest az íze erősebb, tömörebb. Már az első szívásoknál is érezhető volt egyből a finom zöld almás íz, amit szerintem nem lehet összekeverni még a nagyon hasonlító kétalmás ízekkel sem.  Karakteres, nagyon finom és valósághű íze van. Hatalmas felhőket lehet vele fújni, nem spóroltak a sziruppal! Viszont 40-45 perc után már gyorsan gyengült az íze. Merem mondani, hogy nem különbözik az íze az illatától, szinte megegyezik. Zöld almával és hideg barack teával kísértem, nagyon feldobja így nyáron a melegben, próbáljátok ki! Eddig az egyik legfinomabb íz, amit kóstoltam! ( Nagyon finom élethű íze volt )

Mit ízesített: Shisharoma ásványt

Meddig tartott: ~40-50 perc

Körülmények: Zárt térben gyújtottam meg a 82 cm-es Top Mark pipámon, Nammor mosható szívócsővel és Mini Phunnel kerámiával, amihez iratszorítós modot használtam.

Egyéb: Ebben a doboz ásványban sem csalódtam, egyre jobban tetszenek, pedig inkább a dohányt pártolom.

Szia Béla, köszönjük a tesztet. Örülök, hogy van egy kis reményünk, hogy elcsalhassunk a dohányosok táborából a vízipipa kövesbe

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.