Csoki-menta ShishAroma teszt

Feladó: Révhelyi Balázs

Termék: Shisharoma vízipipa kő – Csoki-Menta

Csokoládé és menta vízipipa kő

Csomagolás, külső: NAgyon szép jól zárható doboz. Akár mi tudun tárolni benne dohány vagy kavics esetleg más dolgok. A cimkén a csokival nem vagyok kibékülve. Én más csokival árbrázolnám. Amugy nagyon jól “összerakott” kis doboz. ( 10 )

Illata: A legeslegjob párositás. A kedvenc dohányom a csoki-menta ezért is kértem csoki-mentát. Összehasonlitottam a dohánnyal, ez ezerszer jobb illata, fenomenális. Jobban lehet érezni  a mentát, de a csokit is nagyon jól érezni. ( 10 )

Ízről: Nagyon finom íz. Kellően mentás, a csokoládét is érezni benne. Vissza idézi az első pipázásomat ugyanis elöször csoki-mentát szivtam.  ( Nagyon finom élethű íze volt )

Mit ízesített: Shisharoma ásványt

Meddig tartott: ~70 perc fölött

Körülmények: Alad** Nomád pipa. Cső: R**an. Kerámia: V**tex. 3 fél c*c*brico.2 réteg háztartási alufólia

Egyéb: Remélem megfelel a teszt karakter száma.

Szia Balázs, köszönjük a tesztet. Nekem is ez az egyik kedvencem. Az ízeket egyébként az adja hozzá, aki a legdrágább csokoládé-márkákhoz.

Ok, megadom magam, csak most, csak Neked elárulom, miért van szükség a karakterszámra:

Amikor rövid jellemzést írunk valamiről, és elég két szóban, amolyan jó székelyesen jellemezzük, abból megtudom, hogy ízett-e vagy sem. De ennyit. Amikor “megkínozlak” Titeket egy hosszabb jellemzésért, akkor jön ki mendenkiből az, ami már nem “csak” a véleménye, hanem az érzése a dologról. Sokkal mélyebb, freudibb meglátásokkal. És ez egy élvezeti cikk. Érzéseket, érzelmeket kell kiváltania a fogyasztóból, hangulatot teremteni, és még egy csomó mindent. Ezekről árulkodtok nekem, 600 karakter fölött, és ebből tudom a termékeket tovább fejleszteni, csiszolgatni. És ezért éri meg 100-számra osztogatni és postázni a terméket. Amit most írtok nekem, valahol a jövő garanciája, az út kijelölése…

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.